Ανοίγει και εφέτος τις πύλες της σήμερα, Τρίτη 5 Νοεμβρίου, μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις της τουριστικής βιομηχανίας, η World Travel Market (WTM) London, που φιλοξενείται έως τις 7 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Excel London.
Ο ΕΟΤ συμμετέχει εφέτος στη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market 2024 ως Premium Partner, αναδεικνύοντας τη θετική πορεία στον τουρισμό με μία χρονιά ρεκόρ, θέτοντας στόχους για μία βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, σύμφωνα με τη διευθύντρια του Γραφείου ΕΟΤ Βρετανίας και Ιρλανδίας, Ελένη Σκαρβέλη.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, η κ. Σκαρβέλη ανέφερε ότι «η έκθεση συγκεντρώνει όχι μόνο τους εκπροσώπους και decision makers της βρετανικής αγοράς, αλλά και την τουριστική βιομηχανία από όλον τον πλανήτη. Ως κύριος εταίρος της WTM για το 2024, η Ελλάδα έχει την ευκαιρία να αναδείξει τους ελληνικούς προορισμούς μέσω αυθεντικών εμπειριών και να εδραιώσει τη θέση της ως ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο».
«Η WTM είναι η τέλεια πλατφόρμα, με ισχυρή παρουσία 81 Ελλήνων συνεκθετών εντός του περιπτέρου του ΕΟΤ, για να δείξει η Ελλάδα πώς η στρατηγική της στον τουρισμό ισορροπεί επιτυχώς τα οφέλη του τουρισμού με τις ανάγκες των τοπικών οικονομιών και κοινοτήτων, προστατεύοντας ταυτόχρονα το φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον από τον Έβρο έως το Καστελόριζο», επεσήμανε η κ. Σκαρβέλη.
Η διευθύντρια του Γραφείου ΕΟΤ Βρετανίας και Ιρλανδίας τόνισε ότι η τουριστική περίοδος του 2024 είναι ακόμη σε εξέλιξη, αλλά μέχρι στιγμής τα στατιστικά στοιχεία του τουρισμού δείχνουν αύξηση κατά 4% στις αφίξεις Ιανουαρίου-Αυγούστου 2024, φτάνοντας τους 3.136.900 Βρετανούς επισκέπτες και σημειώνοντας σημαντική αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό και από την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, τα οποία υπολογίζονται σε 608,9 εκατομμύρια ευρώ.
Για το 2025, σύμφωνα με την ίδια, το Γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας θα συνεχίσει την προβολή της χώρας, δίνοντας βαρύτητα στην ανάδειξη των ελληνικών προορισμών κατά την αρχή της άνοιξης και το τέλος του φθινοπώρου, ενισχύοντας τη shoulder season (χαμηλή περίοδο), σε ένα μοντέλο ιδανικό για τη βιώσιμη ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και ακολουθώντας την κύρια τάση της βρετανικής αγοράς στον τουρισμό πολυτέλειας.