H Vantage βρίσκεται στη γκάμα της Aston Martin εδώ και 74 χρόνια, ωστόσο η υφιστάμενη είναι η πιο ισχυρή και οδηγοκεντρική που έχει υπάρξει μέχρι τώρα.
Το βρετανικό supercar λοιπόν ανανεώθηκε, καθώς με τη μορφή που το γνωρίζουμε υπάρχει από το 2018. Στο αισθητικό κομμάτι, διαφέρει κυρίως με τη μεγαλύτερη σε μέγεθος μάσκα, τους νέους Matrix Led προβολείς, το φαρδύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις μεγαλύτερες εξατμίσεις.
Σημειώνεται ότι εκτός από τις αποχρώσεις, για το αμάξωμα προσφέρονται και τρία πακέτα με αυτοκόλλητα. Η Vantage πατάει σε τροχούς 21 ιντσών, οι οποίοι ντύνονται με ελαστικά διαστάσεων 275/35 μπροστά και 325/30 πίσω. Τα προαιρετικά κεραμικά φρένα μπορούν να μειώσουν το βάρος κατά 27 κιλά.
Το εσωτερικό της ανανεωμένης Vantage είναι πιο σύγχρονο, καθώς απέκτησε κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ενώ χαμηλότερα υπάρχει υπερσυγκέντρωση κουμπιών και διακοπών. Στάνταρ είναι το ηχοσύστημα με 11 ηχεία και ισχύ 390W, ενώ προαιρετικό το ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins με 15 ηχεία και ισχύ 1.170W.
Σημαντικά αναβαθμισμένος είναι ο θηριώδης V8 twin-turbo κινητήρας των 4.0 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από τη Mercedes. Οι μηχανικοί, αφού πέτυχαν την ιδανική κατανομή βάρους 50:50 προχώρησαν σε βελτιώσεις του λόγου συμπίεσης, του συστήματος ψύξης, ενώ τοποθέτησαν ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό, νέους εκκεντροφόρους και μεγαλύτερα turbo.
Σύμφωνα με την Aston Martin η ανανεωμένη Vantage παράγει πλέον 665 ίππους και 800 Nm ροπής. Σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο η ισχύς και η ροπή αυξήθηκαν κατά 153 ίππους και 115 Nm ροπής αντίστοιχα. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF, το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Οι αριθμοί στον πίνακα επιδόσεων της ανανεωμένης Vantage εντυπωσιάζουν, καθώς η επιτάχυνση 0-96 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 3,4 δευτ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 325 χλμ./ώρα.
Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης στο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, στην ανάρτηση με προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες Bilstein DTX, ενώ η Vantage απέκτησε νέο σύστημα Launch Control και ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης.