Οι χώρες της Γηραιάς Ηπείρου θέλουν να περιορίσουν όσο γίνεται την εξάπλωση των κινεζικών μοντέλων σε αυτές αλλά και της ανάγκης τους να μην διαρραγούν οι εμπορικές συναλλαγές τους με την ασιατική χώρα σε αυτόν τον τομέα.
Αυτό έπραξε και η BYD με το Seagull, το μικρών διαστάσεων αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της. Σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, η εταιρεία μείωσε κατά 5% την βασική τιμή πώλησης του αυτοκινήτου στην κινεζική αγορά.
Αυτό σημαίνει ότι το Seagull διατίθεται εκεί από τα 9.700 δολάρια (περίπου 8.875 ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία). Δηλαδή κάτω από το όριο των 10.000 δολαρίων και ακόμα χαμηλότερα από αυτό των 10.000 ευρώ, (πάντα για την κινεζική αγορά).
Αυτό σημαίνει ότι η BYD είναι σε θέση να πράξει το ίδιο και με μεγαλύτερα μοντέλα της εφόσον οι Ευρωπαίοι αποφασίσουν να επιβάλλουν περιορισμούς. Ενώ οι τελευταίοι προσπαθούν να εξελίξουν νέα μοντέλα τους που για τον αγοραστή θα κοστίζουν λιγότερο από 25.000 ευρώ, οι Κινέζοι φαίνεται να μπορούν να μειώνουν τις τιμές πώλησης των δικών τους αυτοκινήτων ώστε να τα κάνουν ασυναγώνιστα στον συγκεκριμένο τομέα.
Αυτού του τύπου η αντίδραση των Κινέζων στον ιδιότυπο οικονομικό πόλεμο με την Ευρώπη προβληματίζει τα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών της καθώς γνωρίζουν ότι δεν μπορούν να τους ακολουθήσουν σε αυτή την πρακτική, τουλάχιστον στην παρούσα εποχή.