Μετά το “ναυάγιο” των συνομιλιών της με τη Volkswagen, η Renault συμφώνησε με μία κινεζική εταιρεία για την εξέλιξη του μικρότερου και πιο προσιτού της ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Ο γαλλικός όμιλος, μέσω του διευθύνοντος συμβούλου Luca de Meo, πρωτοστάτησε στην προσπάθεια να διαμορφώσουν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ένα “κοινό μέτωπο” απέναντι στην επέλαση του κινεζικού ανταγωνισμού – και μάλιστα προχώρησε σε συνομιλίες με τον όμιλο Volkswagen για τη διαμόρφωση κρίσιμων συνεργειών στην ηλεκτροκίνηση.
Όμως τίποτα από αυτά δεν προχώρησε, και έγινε σαφές ότι είναι δύσκολο οι ευρωπαϊκές εταιρείες να συνεργαστούν στην εξέλιξη φτηνών ηλεκτρικών αυτοκινήτων απέναντι στις κινεζικές προτάσεις. Εξάλλου, επί του θέματος αυτού ετοιμάζεται να νομοθετήσει και η Ευρωπαϊκή Ένωση, επιβάλλοντας επιπλέον δασμούς στα EV που προέρχονται από την Κίνα.
Όλα αυτά συμβαίνουν σε ένα περιβάλλον όπου η άνθηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιβραδύνεται, και η πλειοψηφία των κατασκευαστών βλέπει ότι χρειάζεται να κατασκευάσουν μικρότερα και πιο προσιτά EV – τα οποία ήδη προσφέρουν στην Ευρώπη πολλές κινεζικές εταιρείες που ήδη έχουν γίνει κολοσσοί της παγκόσμιας αυτοκίνησης.