Η Φόρμουλα Ένα συζητάει το ενδεχόμενο συμμετοχής μιας νέας ομάδας στο πρωτάθλημα από το 2026… Τον Ιανουάριο είχε απορριφθεί η πρόταση του Αμερικανού Μάικλ Αντρέτι και της -ιδιοκτησίας της General Motors– Cadillac να «μπουν» στο πρωτάθλημα το 2025 ή το 2026. Όμως, η αποχώρηση του Αντρέτι από την ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού Andretti Global έχει αλλάξει το… σκηνικό, καθώς η νέα ομάδα θα ήταν τώρα μια συμμετοχή της General Motors, με επικεφαλής τον επιχειρηματία Νταν Τόουρις, ο οποίος είναι ο πλειοψηφικός μέτοχος της Andretti Global.
Η General Motors είναι πρόθυμη να συνεισφέρει σημαντικά στη νέα ομάδα, με αποτέλεσμα να αρχίσουν «φρέσκιες» συνομιλίες στο Λας Βέγκας, με μεγάλη πιθανότητα «εισόδου» το 2026, χρονιά που σηματοδοτεί επίσης την έναρξη μιας νέας εποχής στη Φόρμουλα Ένα με σημαντικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς. Εκπρόσωποι του Τόουρις και της General Motors βρίσκονται σε συνομιλίες με τη Φόρμουλα Ένα στο περιθώριο του γκραν πρι που θα διεξαχθεί το πρωί της Κυριακής (08:00 Ελλάδας) στο Λας Βέγκας.
Στο παρελθόν η πλειονότητα των ομάδων που μετέχουν αυτή τη στιγμή στη Φόρμουλα Ένα είχε αντιταχθεί δημόσια στην επέκταση του γκριντ για εμπορικούς λόγους, υποστηρίζοντας ότι μια ενδέκατη ομάδα δεν θα έφερνε επαρκή προστιθέμενη αξία και έσοδα στο σπορ, για να αναιρέσει την απώλεια εσόδων, καθώς η… πίτα θα μοιραζόταν πλέον σε 11 μέρη, αντί για δέκα.
Από το 2016 δεν έχουν υπάρξει περισσότερες από δέκα ομάδες στη Φόρμουλα Ένα, αλλά οι τρέχουσες συζητήσεις είναι οι πιο σημαντικές για μια νέα συμμετοχή στο πρωτάθλημα.
Η General Motors έχει δεσμευθεί να κατασκευάσει μια μονάδα ισχύος Φόρμουλα Ένα, αλλά αυτή δεν θα είναι έτοιμη για το 2028.
Αυτό σημαίνει ότι η πιθανή νέα ομάδα θα πρέπει να προμηθεύεται μονάδες ισχύος από έναν από τους πέντε διαθέσιμους κατασκευαστές κινητήρων από το 2026, που είναι οι Mercedes, Ferrari, Honda, Red Bull Ford και Audi.