Ούτε η Ferrari δεν φαίνεται να «γλυτώνει» από τον επιβεβλημένο πλέον εξηλεκτρισμό, καθώς σταδιακά έχει αρχίσει να βάζει τα supercars της στην πρίζα.
Πώς όμως υποδέχεται το φανατικό κοινό της ιταλικής εταιρείας την τάση του εξηλεκτρισμού; Σαφέστατα υπάρχουν οι σκεπτικιστές που θεωρούν ζωτικής σημασίας στις Ferrari τον ήχο που παράγει για παράδειγμα ένας θηριώδης V12 κινητήρας, όπως αυτός που τροφοδοτεί τη νέα Purosangue.
Ωστόσο τα στοιχεία των πωλήσεων δείχνουν ότι οι εξηλεκτρισμένες Ferrari κατάφεραν να κατακτήσουν τη μερίδα του λέοντος. Αναλυτικότερα, το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους πουλήθηκαν 3.459 Ferrari, εκ των οποίων το 51,3% ήταν υβριδικές, ενώ το 48,7% τροφοδοτούνταν αποκλειστικά από κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σε σύγκριση με το 2022 μόνο το 19% των πωλήσεων της Ferrari αφορούσαν εξηλεκτρισμένα μοντέλα.
Στην ανατροπή αυτή σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι plug-in υβριδικές Ferrari 296 Stradale και SF90, για τις οποίες η ζήτηση ήταν υψηλή το συγκεκριμένο διάστημα. Ίσως βέβαια το σκηνικό αλλάξει πάλι από την άνοδο της νέας Purosangue, η οποία όπως προαναφέραμε διατίθεται αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σημειώνεται ακόμα ότι στη γκάμα της Ferrari υπάρχουν τη δεδομένη στιγμή εννέα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, τέσσερα υβριδικά και κανένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Η πρώτη Ferrari που θα κινείται αποκλειστικά με ρεύμα δεν αναμένεται πριν το 2025.
Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η Ferrari εκτιμά ότι το 40% των πωλήσεων της θα προέρχεται από ηλεκτρικά supercars, το 40% αναμένεται να είναι υβριδικά και μόλις το 20% με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πώς βλέπετε εσείς αυτή την πρόβλεψη;