auto-moto

Γκρίνια για την πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo

Η κυβέρνηση της Ιταλίας επέπληξε την Stellantis για την κατασκευή του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος της Alfa Romeo στο εξωτερικό, υποστηρίζοντας ότι η επιλογή της εταιρείας παραβίασε τους ιταλικούς κανονισμούς.

Η Alfa Romeo, υπό την ιδιοκτησία της Stellantis, παρουσίασε την τελευταία της δημιουργία, το compact SUV Milano, αποτίοντας φόρο τιμής στην ιστορική πόλη του Μιλάνου, όπου η μάρκα ξεκίνησε το 1910.

Κατασκευασμένο στις εγκαταστάσεις της Stellantis στο Tychy της Πολωνίας, μαζί με μοντέλα όπως το Jeep Avenger και το Fiat 600, η Milano σηματοδοτεί την πρώτη περίπτωση μιας Alfa Romeo που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου εκτός Ιταλίας.

Ο Ιταλός υπουργός Βιομηχανίας Adolfo Urso εξέφρασε την αποδοκιμασία του στο Τορίνο, επικαλούμενος νομοθεσία του 2003 που αποσκοπεί στην πρόληψη της παραποίησης προϊόντων ως ιταλικών, ενώ δεν είναι.

Ο Urso τόνισε ότι ένα όχημα με την ονομασία Milano θα έπρεπε δικαιωματικά να παράγεται εντός των συνόρων της Ιταλίας για να τηρείται ο νόμος. H Stellantis απέφυγε να δώσει απάντηση.

Η κριτική του Urso αποτελεί την τελευταία εξέλιξη στη συνεχιζόμενη συζήτηση μεταξύ της κυβέρνησης της πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι και της γαλλο-ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, εν μέσω διαπραγματεύσεων σχετικά με τα σχέδια για την αύξηση της εγχώριας παραγωγής αυτοκινήτων σε ένα εκατομμύριο μονάδες.

Η νομοθεσία στην οποία αναφέρεται ο Urso έχει σχεδιαστεί για να απαγορεύσει την παρουσίαση προϊόντων ξένης κατασκευής ως προερχόμενων από την Ιταλία, που ιστορικά επικαλούνται σε περιπτώσεις που αφορούν τρόφιμα, όπως η αμερικανικής κατασκευής “παρμεζάνα” που διατίθεται στην αγορά ως συγγενής με την ιταλική “παρμιτζιάνο“.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της Milano στο Μιλάνο, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, εξήγησε στους δημοσιογράφους ότι η επιλογή της παραγωγής στην Πολωνία αντί της Ιταλίας μειώνει την τιμή τoυ SUV κατά 10.000 ευρώ.

Επί του παρόντος, η Milano είναι το μοναδικό μοντέλο της Alfa Romeo που προορίζεται για παραγωγή εκτός Ιταλίας.

Ο Tavares επιβεβαίωσε ότι οι επερχόμενες εκδόσεις της Stelvio, που είναι προγραμματισμένες για το 2025, και της Giulia, που αναμένεται το 2026, θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται στο Cassino της κεντρικής Ιταλίας.

Η Stellantis σχεδιάζει να επενδύσει πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ στις εγκαταστάσεις για να φιλοξενήσει την παραγωγή της νέας πλατφόρμας STLA Large για την ευρωπαϊκή αγορά.

Γκρίνια για την πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo
σχολίασε

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

To Top