H Φρανσίν Μέισλερ προβλέπει ότι η ταινία «Cry to Heaven» του Τομ Φορντ: «Θα είναι απίστευτη και επική».
Πριν από δύο χρόνια, ο Τομ Φορντ (Tom Ford) είχε δηλώσει στο GQ ότι σχεδιάζει να αποσυρθεί από τον χώρο της μόδας και να ασχοληθεί αποκλειστικά με τον κινηματογράφο.
«Θέλω να περάσω τα επόμενα 20 χρόνια της ζωής μου κάνοντας ταινίες. Το ρολόι μετράει αντίστροφα. Ήρθε λοιπόν η ώρα να πω αντίο στη μόδα» είχε πει χαρακτηριστικά προσθέτοντας: «Η μόδα είναι ένα παιχνίδι για νεότερους».
Σύμφωνα με το World of Reel, ο Φορντ έχει πλέον στα σκαριά δύο νέα κινηματογραφικά πρότζεκτ. Το πρώτο και πιο άμεσο είναι η μεταφορά στη μεγάλη οθόνη του μυθιστορήματος της Αν Ράις (Anne Rice) «Cry to Heaven» όπου η παραγωγή φέρεται να ξεκινά τα γυρίσματα τον Ιανουάριο του 2026.
Η διευθύντρια κάστινγκ του Φορντ, Φρανσίν Μέισλερ, αποκάλυψε στο podcast Awards Circuit του Variety ότι εργάζεται ήδη στην τρίτη ταινία του σκηνοθέτη, αποκαλύπτοντας πως η συνεργασία τους είναι ιδιαίτερα απαιτητική αλλά και δημιουργικά συναρπαστική. «Είναι στον Λονδίνο και είναι το πρώτο μου τηλεφώνημα στις 6:30 το πρωί. Δουλεύουμε ασταμάτητα επειδή πρόκειται για εκείνον. Συνεργαζόμαστε για κάθε λεπτομέρεια», είπε χαρακτηριστικά η Μέισλερ, γνωστή για τη συμμετοχή της σε επιτυχημένες παραγωγές όπως «Nocturnal Animals», «The Revenant» και «Birdman». Χωρίς να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες, η ίδια πρόσθεσε: «Θα είναι μια επική, απίστευτη ταινία την οποία θα λατρέψετε».
Ο Τομ Φορντ έχει ήδη αποδείξει ότι διαθέτει ξεχωριστό σκηνοθετικό ταλέντο. Το κινηματογραφικό του ντεμπούτο με το «A Single Man» (2009) απέσπασε εξαιρετικές κριτικές, ενώ το «Nocturnal Animals» (2016) καθιέρωσε τη φήμη του ως δημιουργού με στυλ, βάθος και οξυδέρκεια. Η δεύτερη ταινία του κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ Βενετίας και απέσπασε πλήθος διακρίσεων, μεταξύ αυτών, εννέα υποψηφιότητες BAFTA, μία υποψηφιότητα για Όσκαρ για τον Μάικλ Σάνον και μία Χρυσή Σφαίρα για τον Άαρον Τέιλορ-Τζόνσον.
Με τη νέα του κινηματογραφική πορεία, ο Τομ Φορντ φαίνεται αποφασισμένος να αφήσει πίσω του τις πασαρέλες και να γράψει ένα εξίσου εντυπωσιακό κεφάλαιο στον κινηματογράφο, εκεί όπου το στυλ, η αφήγηση και το συναίσθημα συναντιούνται ιδανικά.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

