Η Honda αποφάσισε να «φρεσκάρει» για τα καλά σε όλα τα επίπεδα το X-ADV MY25.
Το… λίφτινγκ στην εμφάνιση του adventure σκούτερ της Honda του X-ADV MY25, περιλαμβάνει ένα πιο σμιλεμένο εμπρός τμήμα το οποίο προκύπτει από το επανασχεδιασμένο εμπρός φέρινγκ, που χαρακτηρίζεται από έντονες γωνίες.
Τα χαρακτηριστικά εμπρόσθια φωτιστικά σώματα αποτελούνται από δυο προβολείς LED, με φώτα ημέρας [Daytime Running Lights (DRL)] και διακριτικά ενσωματωμένα φλας – για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα.
Το 25YM X-ADV διαθέτει ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό που έχει στόχο την ενίσχυση της πρακτικότητας και της άνεσης. Αναλυτικά το… μενού περιλαμβάνει ανανεωμένη έγχρωμη οθόνη TFT 5”, γραφικά και δομή μενού, ενώ ο χειρισμός της γίνεται από έναν φωτιζόμενο διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων στο αριστερό γκριπ.
Η οθόνη TFT έχει σχεδιαστεί για να είναι ευανάγνωστη ακόμα και τις ημέρες με έντονη ηλιοφάνεια και επιτρέπει την απρόσκοπτη συνδεσιμότητα με τα smartphone των χρηστών μέσω του λογισμικού Honda RoadSync.
Το Cruise είναι ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό για το 25YM, που θα αποδειχτεί χρήσιμο σε μακρινές διαδρομές. Η πρακτικότητα και η άνεση αναβαθμίζονται επίσης με μία νέα σέλα με παχύτερη στρώση ουρεθάνης και νέο σχήμα. Επίσης, η ζελατίνα ρυθμίζεται πολύ πιο εύκολα χάρη σε έναν νέο μηχανισμό.
Το μοντέλο του 25YM χρησιμοποιεί 25 πάνελ κατασκευασμένα από βιώσιμα υλικά, όπως ανακυκλωμένα πλαστικά και βιοπλαστικά. Είναι η πρώτη φορά που γίνεται εκτεταμένη χρήση τέτοιων υλικών σε μοτοσυκλέτα της Honda. Η χρήση του βιώσιμου υλικού Durabio και άλλων ανακυκλωμένων πλαστικών και υλικών από καουτσούκ αποτελεί μέρος του μακροπρόθεσμου στόχου της Honda να επιτύχει 100% χρήση βιώσιμων υλικών μέχρι το 2050.
– Ανακυκλωμένα υλικά από προφυλακτήρες αυτοκινήτων Honda χρησιμοποιούνται για τον αποθηκευτικό χώρο και το κάτω μέρος της σέλας για πρώτη φορά
– Υλικό από πολυπροπυλένιο που ανακυκλώνεται πριν φτάσει στον καταναλωτή χρησιμοποιείται για διάφορα καλύμματα και πάνελ της μοτοσυκλέτας
– Το βιοπλαστικό DURABIΟ χρησιμοποιείται για τα πλαϊνά φέρινγκ και τη ζελατίνα
– Η χρήση για πρώτη φορά του DURABIO στα πάνελ της μοτοσυκλέτας, μειώνει τις εκπομπές CO2, σε σύγκριση με τις συμβατικές διαδικασίες βαφής
Όπως και πριν, ο παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας συνδυάζει ισχυρή απόδοση στις χαμηλές – μεσαίες στροφές, ευχρηστία και εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου.
Η μέγιστη ισχύς είναι 58,6 PS (43.1kW) με εντυπωσιακή ροπή φτάνει τα 69Nm, και όλα αυτά με ελάχιστη κατανάλωση 3,6L/100km. Για το 25YM, οι μηχανικοί της Honda βελτίωσαν περαιτέρω το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT), με στόχο την ομαλότερη εκκίνηση από στάση και τον εύκολο χειρισμό σε ταχύτητες κάτω από 10km/h, αυξάνοντας σημαντικά τις ικανότητες του X-ADV σε αστικά και περιαστικά περιβάλλοντα.
Βασικό δομικό στοιχείο είναι ένα ανθεκτικό, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, με ανεστραμμένο πιρούνι 41mm μπροστά, monoshock αμορτισέρ (με Pro-Link) πίσω και αλουμινένιο ψαλίδι. Ένας εμπρός τροχός 17” συνδυάζεται με έναν πίσω 15” και δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες επενεργούν σε έναν πλευστό μπροστινό δίσκο 296mm, ενώ πίσω χρησιμοποιείται μονοπίστονη δαγκάνα σε δίσκο 240mm.
Με το ανανεωμένο 25YM X-ADV θα είναι επίσης διαθέσιμη μια νέα παλέτα χρωμάτων, που περιλαμβάνει σε τρεις νέες χρωματικές επιλογές: Graphite Black, Pearl Glare White και Matte Deep Mud Gray.
Επίσης, μία μοναδική, ειδική έκδοση του X-ADV θα διατίθεται σε χρωματισμό Matte Gold Finch Yellow, με αποκλειστική διχρωμία εμπνευσμένη από το Cyberpunk.