Η Geely παρουσίασε μια νέα έκδοση του Panda Mini EV στην Κίνα, με ένα bodykit εμπνευσμένο από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και ένα ιδιαίτερο χρωματισμό, ανάλογης αισθητικής.
Παρά το επιθετικό στυλ, το Panda Mini EV Go Kart Edition δεν φέρνει καμία αναβάθμιση ισχύος ή πλαισίου σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής, έτσι εύλογα να δημιουργούνται απορίες, για τον πραγματικό λόγο ύπαρξης μιας τέτοιας έκδοσης.
Οι εργοστασιακές μετατροπές οδήγησαν σε αυξημένο μήκος 3.150 mm, 85 mm μεγαλύτερο από το στάνταρ μοντέλο. Το Go Kart Edition είναι επίσης 18 mm φαρδύτερο, λόγω των καλουπιών του φτερού και 85 mm ψηλότερο, λόγω του φτερού, ενώ διατηρεί το ίδιο μεταξόνιο 2.015 mm. Μέχρι εκεί! Καμία αλλαγή στα πλαστικά του εσωτερικού και καμία διαφοροποίηση στις επιδόσεις, που θα υπέθετε κάποιος ότι θα ήταν το κύριο χαρακτηριστικό ενός τέτοιου λανσαρίσματος.
Το Panda Mini EV Go Kart Edition δεν φέρει επιπλέον ισχύ ή ακόμα και πιο ευκρινή ρύθμιση πλαισίου. Το μοντέλο εξακολουθεί να τροφοδοτείται από έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 40 ίππων και 110 ροπής, προσφέροντας την επιλογή μεταξύ δύο τρόπων οδήγησης, κnormal και sport.
Η Geely δεν ανακοίνωσε λεπτομερείς προδιαγραφές της ειδικής έκδοσης, αλλά το στάνταρ Panda Mini EV διαθέτει μπαταρία 17,03 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 200 χιλιόμετρα σύμφωνα με τα πρωτόκολλα CLTC.