Η Renault δεν κοιτάει μόνο στον χώρο της κατασκευής αυτοκινήτων. Έχει ρίξει το βλέμμα της και σε άλλους τομείς. Η μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να γίνει ο πρώτος ευρωπαϊκός κατασκευαστής αυτοκινήτων που θα ανακυκλώνει μπαταρίες σε βιομηχανική κλίμακα.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault εξερευνά ένα επικερδές επιχειρηματικό πλάνο, συνεργαζόμενη με εταιρείες για την εξαγωγή και ανακύκλωση λιθίου και άλλων μετάλλων για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων, δημιουργώντας έναν οικονομικό κύκλο που μπορεί να φέρει δισεκατομμύρια δολάρια και να μειώσει την εξάρτηση από την Κίνα.
Σύμφωνα με το Automotive News Europe, η Renault στοχεύει να γίνει ο πρώτος ευρωπαϊκός κατασκευαστής αυτοκινήτων που θα ανακυκλώνει μπαταρίες σε βιομηχανική κλίμακα.
“Στην Ευρώπη, προς το παρόν… κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι ανακυκλώνει χρησιμοποιημένες μπαταρίες με κλειστό κύκλο για την αναπαραγωγή νικελίου, κοβάλτιου και λιθίου για τη δημιουργία νέων μπαταριών,” δήλωσε ο Jean-Philippe Bahuaud, CEO της μονάδας περιβάλλοντος της Renault, με την ονομασία The Future Is Neutral (TFIN), η οποία ιδρύθηκε το 2022.Αυτή τη στιγμή, η Renault βρίσκεται σε συζητήσεις με “ειδικευμένες εταιρείες” που βρίσκονται ήδη σε “προηγμένο” στάδιο ανακύκλωσης και μπορούν να βοηθήσουν τη Renault να ανεβάσει το επίπεδό της.
Τον επόμενο μήνα, σύμφωνα με το Automotive News Europe, η Renault θα σταματήσει την παραγωγή νέων οχημάτων στο εργοστάσιό της στη Φλεν της Aubergenville στη Γαλλία και θα μεταβεί στην παραγωγή μερικώς ανακυκλωμένων ανταλλακτικών οχημάτων και ανακατασκευασμένων αυτοκινήτων.
Ο Bahuaud είπε ότι η εταιρεία αναμένει από το εργοστάσιο να επισκευάσει 9.000 μπαταρίες φέτος. Η Renault πουλά τις μπαταρίες και άλλα ανταλλακτικά, όπως επισκευασμένους ηλεκτρικούς κινητήρες και φορτιστές με έκπτωση 30% σε νέα προϊόντα.
Η Renault στοχεύει σε πωλήσεις 2,3 δισεκατομμυρίων ευρώ ($2,49 δισεκατομμυρίων) από την επιχειρηματική δραστηριότητα της TFIN, με περιθώριο λειτουργίας άνω του 10% έως το τέλος της δεκαετίας.