Η Aston Martin είχε ανακοινώσει πως έβαλε μπροστά τα σχέδια για την παραγωγή τεσσάρων πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων, αλλά τελικά έκανε όπισθεν και βάζει το όλο project στον πάγο για την ώρα.
Η εταιρεία ανέφερε ότι τώρα αναμένει να λανσάρει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο το 2026, αντί για το 2025, όπως όριζε το αρχικό χρονοδιάγραμμα, την ίδια ώρα που ετοιμάζεται πυρετωδώς για τη νέα DBS, με θερμικό κινητήρα V12.
Τον περασμένο Ιούνιο, η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι θα λανσάρει τέσσερα νέα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε τέσσερα χρόνια, ξεκινώντας το 2025, χρησιμοποιώντας τεχνολογία από την υποστηριζόμενη (οικονομικά) από τη Σαουδική Αραβία, Lucid Group, για να βελτιώσει τις επιδόσεις τους.
«Η ζήτηση των καταναλωτών (για BEV), σίγουρα στο επίπεδο της Aston Martin, δεν είναι αυτή που πιστεύαμε ότι θα ήταν πριν από δύο χρόνια», δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος Λόρενς Στρολ, καθώς η εταιρεία δημοσίευσε τα αποτελέσματά της για το 2023.
Ο Στρολ είπε ότι υπήρχε «πολύ μεγαλύτερη ζήτηση» για plug-in υβριδικά οχήματα, ειδικά για μια εταιρεία όπως η Aston Martin, καθώς οι άνθρωποι «θέλουν λίγη ηλεκτροκίνηση… αλλά να έχουν ακόμα τη μυρωδιά και την αίσθηση του σπορ αυτοκινήτου και τον ήχο».
Ο Στρολ, ο οποίος υποβάθμισε τις ανησυχίες για τον ανταγωνισμό από την κινεζική εταιρεία κατασκευής EV, BYD, πρόσθεσε ότι ήταν ευχαριστημένος με την τεχνολογία μπαταριών και τις πλατφόρμες που διαθέτει η εταιρεία.
Το πρώτο υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Aston Martin, η Valhalla, πρόκειται να μπει στην παραγωγή φέτος. Όπως αποκαλύπτεται, η εταιρεία έχει δεσμεύσει περίπου 2,53 δις δολάρια, για την ανάπτυξη τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που αφορούν στους θερμικούς κινητήρες.