Η Κίνα εισέρχεται δυναμικά στην καταναλωτική περίοδο του φετινού καλοκαιριού με το φεστιβάλ κατανάλωσης και αγορών “ 618”, που άρχιζε στις 18 Ιουνίου, να έχει τελικά διάρκεια αρκετών εβδομάδων, αναδεικνύοντας την ευρύτερη στροφή των Κινέζων προς τη διευρυμένη, αλλά και ποιοτική κατανάλωση.
Από τα μεσάνυχτα της 18ης Ιουνίου, ο κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com ανέφερε περισσότερες από 2,2 δισεκατομμύρια παραγγελίες τόσο διαδικτυακά, όσο και με φυσική παρουσία, σε όλα τα κανάλια εμπορικής διανομής του, με τον αριθμό των καταναλωτών που έχουν προβεί σε παραγγελίες να έχει υπερδιπλασιαστεί σε ετήσια βάση.
Η διαδικτυακή πλατφόρμα λιανικών πωλήσεων Tmall κατέγραψε επίσης ρεκόρ στην προώθηση προϊόντων με 453 εμπορικές ετικέτες, με την καθεμιά από αυτές να καταγράφει πωλήσεις άνω των 100 εκατομμυρίων γιουάν (περίπου 12,08 εκατομμυρίων ευρώ) με ετήσια αύξηση 24%.
