ΚΟΣΜΟΣ

Κίνα: Ετήσια ανάπτυξη 17,9% κατέγραψε ο διαφημιστικός τομέας το 2024 με τα έσοδα να είναι μυθικά και να φτάνουν τα 180 τρισεκατομμύρια ευρώ

Ο τομέας των διαφημίσεων στην Κίνα κατέγραψε ετήσια ανάπτυξη 17,9% το 2024, με τα συνολικά έσοδα να ξεπερνούν τα 1,5 τρισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 180 τρισεκατομμύρια ευρώ), σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έγιναν γνωστά στις 10 Απριλίου.

Μεταξύ των μέσων διαφήμισης, όπως, η τηλεόραση, ο κινηματογράφος, το ραδιόφωνο, οι εφημερίδες, οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο είχαν τον πρώτο ρόλο στην ετήσια ανάπτυξη του κλάδου, διεκδικώντας τη μερίδα του λέοντος στα συνολικά έσοδα.

blank

Τα έσοδα από τις διαδικτυακές διαφημίσεις έφτασαν τα 891,91 δισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 107,79 δισεκατομμύρια ευρώ), με ετήσια αύξηση 24%.

Τα έσοδα αυτά, αντιστοιχούν σε ποσοστό 86,5% επί του συνόλου των διαφημιστικών εσόδων σε όλες τις πλατφόρμες των ΜΜΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Κρατικής Υπηρεσίας για τη Λειτουργία της Αγοράς (SAMR) που εποπτεύει τη λειτουργία της αγοράς.

blank
Κίνα: Ετήσια ανάπτυξη 17,9% κατέγραψε ο διαφημιστικός τομέας το 2024 με τα έσοδα να είναι μυθικά και να φτάνουν τα 180 τρισεκατομμύρια ευρώ
σχολίασε

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

To Top