Ο τομέας των διαφημίσεων στην Κίνα κατέγραψε ετήσια ανάπτυξη 17,9% το 2024, με τα συνολικά έσοδα να ξεπερνούν τα 1,5 τρισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 180 τρισεκατομμύρια ευρώ), σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έγιναν γνωστά στις 10 Απριλίου.
Μεταξύ των μέσων διαφήμισης, όπως, η τηλεόραση, ο κινηματογράφος, το ραδιόφωνο, οι εφημερίδες, οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο είχαν τον πρώτο ρόλο στην ετήσια ανάπτυξη του κλάδου, διεκδικώντας τη μερίδα του λέοντος στα συνολικά έσοδα.
Τα έσοδα από τις διαδικτυακές διαφημίσεις έφτασαν τα 891,91 δισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 107,79 δισεκατομμύρια ευρώ), με ετήσια αύξηση 24%.
Τα έσοδα αυτά, αντιστοιχούν σε ποσοστό 86,5% επί του συνόλου των διαφημιστικών εσόδων σε όλες τις πλατφόρμες των ΜΜΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Κρατικής Υπηρεσίας για τη Λειτουργία της Αγοράς (SAMR) που εποπτεύει τη λειτουργία της αγοράς.
