Όπως όλα δείχνουν, ο ισχυρός τρικύλινδρος κινητήρας της Toyota, γνωστός από το GR Yaris και το GR Corolla, μπορεί να βρει το δρόμο του σε ένα άλλο μοντέλο, ενδεχομένως με το σήμα της Lexus.
Το crossover LBX Morizo RR που παρουσιάστηκε αρχικά ως concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, έχει πολλές πιθανότητες να φτάσει στην παραγωγή. O CEO της Lexus Australia, John Pappas, ανέφερε ότι η παραγωγή του LBX Morizo RR είναι “πολύ πιθανή” για επιλεγμένες αγορές.
Η αναβαθμισμένη έκδοση του LBX, που προέρχεται από την πλατφόρμα του Yaris Cross, περιμένει ακόμη την τελική έγκριση. Ενώ το Yaris Cross διαθέτει ήδη μια παραλλαγή GR Sport, δεν έχει καθαρόαιμο σπορ χαρακτήρα και επιδόσεις.
Αντίθετα, το LBX Morizo RR που παρουσιάστηκε νωρίτερα στην Ιαπωνία διέθετε τον κινητήρα των 300 ίππων από το GR Corolla, και εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων, δανεισμένο από το GR Yaris του 2024. Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί ότι η επικείμενη άφιξη του LBX Morizo RR έχει προγραμματιστεί για αργότερα μέσα στο 2024. Ο ίδιος έχει δηλώσει ότι θέλει η εταιρία του να φτιάχνει αυτοκίνητα που δεν θα είναι βαρετά, και σε αυτό το πλαίσιο προκύπτει και η συγκεκριμένη έκδοση του Lexus LBX.
Με το νέο κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης της Toyota στην Ιαπωνία να επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μελλοντικών μοντέλων GR και Lexus, οι φανατικοί της εταιρείας μπορούν να περιμένουν μια σειρά αυτοκινήτων με την επωνυμία Gazoo Racing. Οι υπαινιγμοί του Toyoda για την αναβίωση της Celica αυξάνουν τον ενθουσιασμό, με δεδομένο ότι και το το πρωτότυπο FT-Se προσφέρει μια ματιά στο πιθανό μέλλον ενός ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου που θυμίζει το MR2.