Το Leapmotor T03, που αποτελεί ένα από τα φθηνότερα ηλεκτρικά μοντέλα αποτελεί ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο με μοντέρνα σχεδίαση και ό,τι πρέπει για οδήγηση μέσα στο χάος της πόλης.
Έχει μήκος 3.62 μέτρα, ενώ το πλάτος που είναι μόλις 1,65 μέτρα. Μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους, οι οποίοι θα μπορούσαν να ήταν περισσότεροι. Ο κύριος αποθηκευτικός χώρος είναι 210 λίτρα, ενώ απουσιάζει η εταζέρα.
Στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι απλά, χωρίς μεγάλες επενδύσεις, ωστόσο θα βολέψουν στην καθημερινότητα. Οι πίσω επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στο ύψος του κεφαλιού, ακόμη και αν είναι υψηλόσωμοι. Σε αυτό βοηθάει η μεγάλη 42 ιντσών γυάλινη οροφή, η οποία μάλιστα έχει και ηλεκτρικό σκιάδιο, για να κλείνει στις ζεστές μέρες.
Τα πλαστικά είναι σκληρά στην υφή με καλή συναρμογή. Ο πίνακας οργάνων να είναι 8 ιντσών και δίνει την απαραίτητη πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ υπάρχει και η κεντρική 10,1 ιντσών. Αυτή βρίσκεται χαμηλά στο ταμπλό και μέσα από αυτήν ελέγχονται τα πάντα. Η γραμματοσειρά μάλιστα είναι μικρή, όμως δεν περιλαμβάνει Android Auto και Apple CarPlay. Υπάρχει πλήρης σουίτα ADAS, που φτάνουν τα 10 σε αριθμό, τα οποία αναβαθμίζουν σημαντικά το αυτοκίνητο σε επίπεδο ασφάλειας.
Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι 95 ίπποι και η ροπή φτάνει τα 158 Nm, ενώ το βάρος περιορίζεται στα 1.175 κιλά. Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει στο Τ03 να χρειάζεται από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ/ώρα σε 12,7 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 130 χλμ/ώρα. Αυτή έρχεται γρήγορα, χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό. Η ανάρτηση που αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπρο άξονα πίσω, είναι καλά ρυθμισμένη για αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Η μπαταρία ιόντων λιθίου που είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα, έχει χωρητικότητα 37,3 kWh και προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 265 χιλιόμετρα σε μικτή χρήση ή τα 395 χιλιόμετρα σε αστικό κύκλο. Για τη φόρτιση υπάρχει η δυνατότητα με ρεύμα AC 6,6 kW, που κάνει το 30% έως το 80% σε 3,5 ώρες, αλλά και με DC 45 kW, με το χρόνο για το ίδιο ποσοστό να μειώνεται στα 36 λεπτά της ώρας.
Το τιμόνι, αν και διαθέτει δυνατότητες ρύθμισης: Comfort, Standard και Sport, δεν ενθουσιάζει με την αίσθηση που προσφέρει στα χέρια του οδηγού, αλλά και την επαναφορά σε γρήγορες κινήσεις. Η τιμή του είναι 18.900 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα





