auto-moto

Με shakedown ξεκίνησε το 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ

Οι αγωνιζόμενοι έκαναν τις τελευταίες ρυθμίσεις ενόψει του αγώνα, ο οποίος αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Φέτος, ο αγώνας είναι επετειακός, για τους Ελληνικούς Αγώνες Αυτοκινήτου καθώς συμπληρώνονται 50 χρόνια από τη διεξαγωγή του 1ου Ολυμπιακού Ράλλυ.

Διοργανωτής είναι το Αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ). Οι ψιχάλες που έπεφταν στις αρχές του shakedown ήταν μειονέκτημα για τα πληρώματα που προτίμησαν να εκκινήσουν νωρίς στη διαδικασία, καθώς η διαδρομή γλιστρούσε. Στη συνέχεια, ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του, με αποτέλεσμα το οδόστρωμα να στεγνώσει και να ευνοήσει τους αγωνιζόμενους που εκκίνησαν αργότερα στην ειδική διαδρομή του Λάλα.

Ταχύτεροι ήταν οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς (Ford Fiesta Rally3), βελτιώνοντας την επίδοσή τους πέρασμα με πέρασμα, δείχνοντας από το Σάββατο τις άγριες διαθέσεις τους. Οι Γιώργος Αμούτζας-Ηλίας Παναγιωτούνης (Ford Fiesta Rally3) τους ακολούθησαν και θέτουν και αυτοί υποψηφιότητα για νίκη στην κατηγορία τους.

Οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός (Renault Clio Rally3) βρέθηκαν λίγο πιο πίσω, με χρόνο στο ίδιο δευτερόλεπτο με τους Αμούτζα-Παναγιωτούνη. Οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης (Skoda Fabia Rally2 Evo) στην επιστροφή του οδηγού στον Πύργο έπειτα από 16 χρόνια πέτυχαν την τέταρτη ταχύτερη επίδοση στο shakedown.

Τον ταχύτερο χρόνο στην κατηγορία Ν πέτυχαν οι Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης με Mitsubishi Lancer Evo IX, αφήνοντας πιο πίσω τους Ντίνο Τζέμο-Νίκο Πετρόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο. Ενδιάμεσά τους βρέθηκαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου με Renault Clio Rally3.

Εντυπωσίασαν με τη θεαματική οδήγησή τους οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμης Σκαλτσάς (Toyota Starlet KP60), με το Ελληνοκυπριακό δίδυμο των Πανίκου Πολυκάρπου-Γιώργου Βότση (Peugeot 208 Rally4) να πετυχαίνει την ταχύτερη επίδοση στην F2, σε μια κατηγορία στην οποία επέλεξαν να συμμετάσχουν στο shakedown 5 πληρώματα.

Οι Ιταλοί Max Rendina-Emanuele Inglesi (Skoda Fabia R5) προτίμησαν να πραγματοποιήσουν και τα τρία περάσματά τους νωρίς έχοντας μειονέκτημα, στην πρώτη τους συμμετοχή σε ελληνικό αγώνα. Άτυχοι ήταν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Craig Drew, οι οποίοι στη δεύτερη διέλευσή τους, «τραυμάτισαν» την ανάρτηση του Skoda Fabia Rally2 Evo, ωστόσο θα είναι έτοιμοι για τον αγώνα της Κυριακής.

Το πρόγραμμα του αγώνα

Το πρόγραμμα του αγώνα περιλαμβάνει στη συνέχεια τη διαδικασία του Διοικητικού και Τεχνικού Ελέγχου για τα πληρώματα που δεν συμμετείχαν στο shakedown (15:00-18:00) στο Θεματικό Πάρκο Ξυστρή και το βράδυ στις 21:00 θα λάβει χώρα η παρουσίαση των πληρωμάτων – Εκκίνηση στην Κεντρική Πλατεία Πύργου, Σάκη Καράγιωργα, η οποία αναμένεται να είναι για άλλη μια χρονιά κατάμεστη από κόσμο. Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί την Κυριακή 19 Μαΐου στις 08.00 στην έξοδο του Service Park (Θεματικό Πάρκο Ξυστρή) και ο τερματισμός θα πραγματοποιηθεί στην Κεντρική Πλατεία Πύργου, Σάκη Καράγιωργα στις 17:12 την ίδια ημέρα.

Ο αγώνας

Ο αγώνας αποτελείται από 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 79,48 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Τα αγωνιστικά το πρωί της Κυριακής θα κατευθυνθούν στην ειδική διαδρομή «Φολόη» (μήκος 12,50 χλμ), η οποία θα πραγματοποιηθεί δύο φορές, ενώ δύο φορές θα διέλθουν και από την ειδική διαδρομή «Γραίκα» (μήκος 13,01 χλμ), η οποία χρησιμοποιήθηκε στο τελευταίο Ράλλυ Σπριντ που διοργάνωσε η ΑΟΛΑΠ τον περασμένο Νοέμβριο. Τελευταία ειδική του πρώτου loop και του αγώνα θα είναι η «Αλφειούσα» (μήκος 14,24 χλμ.), με διαφορετική χάραξη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Τα συνολικά χιλιόμετρα του αγώνα ανέρχονται σε 368,63 χλμ, με 289,15 χλμ απλών διαδρομών.

Τον ταχύτερο χρόνο στην κατηγορία Ν πέτυχαν οι Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης με Mitsubishi Lancer Evo IX, αφήνοντας πιο πίσω τους Ντίνο Τζέμο-Νίκο Πετρόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο. Ενδιάμεσά τους βρέθηκαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου με Renault Clio Rally3.

 

Με shakedown ξεκίνησε το 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ
σχολίασε

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

To Top