Η MG ρίχνει στην αγορά των SUV το MG ES5, το οποίο αποτελεί τον διάδοχο του ZS EV.
Το νέο μοντέλο δεν μοιάζει καθόλου με το νέο MG ZS Max Hybrid+ που έκανε το ντεμπούτο του πριν από λίγους μήνες, καθώς πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο, πλήρως ηλεκτρικό μικρό SUV που βασίζεται στο MG4.
Στους κινεζικούς λογαριασμούς της MG στα social media η εταιρεία έβγαλε τα πρώτα πλάνα από το νέο μοντέλο της που έχει αποκαλυφθεί ως MG ES5.
Αυτό πάντως, μην το…. δέσετε 100%, καθώς μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί εάν αυτό θα είναι το όνομά του και στην αγορά της Ευρώπης.
Ανεξάρτητα όμως, από την ονομασία του το νέο ηλεκτρικό μικρό SUV της MG έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά τόσο με το MG4, όσο και με το MG Cyberster.
Διαθέτει λεπτούς προβολείς, ενώ όπως στα MG4 και Cyberster, το λογότυπο της MG εμφανίζεται σε οκταγωνικό πλαίσιο με φινίρισμα χρωμίου. Ο προφυλακτήρας χαμηλά φιλοξενεί έναν μεγάλο αεραγωγό, που χωρίζεται σε δύο ισα μέρη χάρη στην παρουσία αεροδυναμικών «λεπίδων».
Στο πλάι, τα φτερά ενισχύονται στους θόλους από μαύρη πλαστική επένδυση, ενώ υπάρχουν και ράγες οροφής. Το πίσω μέρος υιοθετεί μία ενιαία LED φωτιζόμενη μπάρα, η οποία στα δύο άκρα της καταλήγει σε σχηματισμό πλαγιαστού «Υ» .
Το νέο ηλεκτρικό SUV της MG έχει μήκος 4.476 χλστ. και μεταξόνιο 2.730 χλστ., δηλαδή κατά 162 χλστ. και 149 χλστ. μεγαλύτερες τιμές, αντίστοιχα από το απερχόμενο ZS EV. Το πλάτος του ορίζεται στα 1.849 χλστ. και το ύψος του στα 1.621 χλστ., όντας επίσης πιο φαρδύ και πιο χαμηλό από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά.
Εντυπωσιακό και σύγχρονο εσωτερικό
Το εσωτερικό του νέου SUV διαθέτει μεγαλύτερες οθόνες από τα νέα ZS ή MG4. Υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής στο ταμπλό για το infotainment και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν μια ασύρματη βάση φόρτισης και ποτηροθήκες.
Το νέο MG ES5 βασίζεται στην ίδια Modular Scalable Platform (MSP) πλατφόρμα με το MG4, με αποτέλεσμα να είναι διαθέσιμο με πανομοιότυπες επιλογές συνδυασμών μπαταρίας/κινητήρα για τα συστήματα κίνησης, αλλά η MG μέχρι στιγμής δεν έχει αποκαλύψει περισσότερα.
Ενδεχομένως θα αποκτήσει τον ηλεκτροκινητήρα των 170 ίππων και 250 Nm ροπής, αλλά δεν αποκλείεται να υπάρξουν και ισχυρότερες εκδόσεις. Δύο επιλογές θα είναι πιθανότατα διαθέσιμες 49,1 kWh και 62,2 kWh, με την η αυτονομία να φτάνει από 425 χλμ. έως 525 χλμ., σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο δοκιμών.