Το Subaru Forester ανανώθηκε. Στο νέο Subaru Forester όλα περιστρέφονταν γύρω από τρεις θεμελιώδεις άξονες: τον τετρακύλινδρο boxer κινητήρα, την τετρακίνηση και το χαμηλό βάρος των λίγο πάνω από 1.400 κιλών.
Σε αισθητικό επίπεδο οι αλλαγές είναι πολύ εμφανείς. Η γρίλια είναι εντελώς νέα και οι προβολείς έχουν μια πιο αμερικανική «γεύση». Το πλάι είναι καθαρό, με εξαγωνικούς θόλους τροχών, ενώ το πίσω είναι κλασικό και ισορροπημένο. Τα μεγάλα γράμματα με το όνομα του μοντέλου στην πίσω πόρτα και οι νέες ζάντες αλουμινίου έως και 19 ιντσών συμπληρώνουν το νέο look.
Στο εσωτερικό το βλέμμα πέφτει στη μεγάλη κάθετη οθόνη 11,6 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, η οποία προέρχεται από την τελευταία γενιά του Outback.
Κατά τα άλλα, η καμπίνα επιβατών διατηρεί το τυπικό σκηνικό: μικτά αναλογικά-ψηφιακά όργανα, τιμόνι γεμάτο κουμπιά και μεγάλος επιλογέας ταχυτήτων σε συμβατική θέση. Τα καθίσματα είναι πολύ άνετα, καλά γεμισμένα και διαμορφωμένα ώστε να μην κουράζουν.
Ένα περαιτέρω άλμα προς τα εμπρός, το Subaru Forester το έκανε… οδηγώντας. Όλα πηγάζουν από μια σειρά νέων προφυλάξεων στη φάση της κατασκευής, που έχουν σκληρύνει και απομονώνουν καλύτερα το εσωτερικό του αυτοκινήτου από το εξωτερικό. Το feedback του τιμονιού έρχεται αμέσως, κάνοντας το να δονείται αναδεικνύοντας κάθε μικρή ατέλεια του δρόμου.
Όπως και πριν, η 6η γενιά του Subaru Forester φέρει επίσης μόνο μια επιλογή κινητήρα: τον ήπιο υβριδικό 2,0 λίτρων, αναγνωρίσιμο από την επιγραφή e-Boxer στο πίσω μέρος. Αυτή τη φορά, ωστόσο, η ισχύς αλλάζει: εδώ υπάρχουν 136 ίπποι, έναντι των 150 του απερχόμενου μοντέλου.
Μια λύση που πρέπει να αποδοθεί στους πιο αυστηρούς κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων, κάτι που δε φαίνεται τόσο πολύ στην οδήγηση. Αυτό επειδή το κιβώτιο ταχυτήτων, CVT Lineartronic, υιοθετεί ελαφρώς αναθεωρημένες λογικές λειτουργίας που έχουν κάνει την απόκριση του κινητήρα πιο άμεση.