το ένα ρεκόρ μετά το άλλο καταρίπτει η Tesla με την παραγωγή πλέον να καλύπτει τη μεγάλη ζήτηση. Πριν από μερικές εβδομάδες το εργοστάσιο της Κίνας κατασκεύασε το 5.000.000ο όχημα στην ιστορία της εταιρείας το οποίο ήταν ένα λευκό Model 3.
Το εντυπωσιακό, ωστόσο, σε αυτό το ορόσημο είναι ότι το 4.000.000ο όχημα είχε κατασκευαστεί μόλις 6 μήνες πριν, κάνοντας ξεκάθαρο ότι οι μηχανές της Tesla λειτουργούν στο «κόκκινο» ικανοποιώντας την υψηλή ζήτηση.
Ουσιαστικά το έτος που φαίνεται να… γυρίζει ο διακόπτης για την Tesla ήταν το 2020. Σχεδόν 12 χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου της αυτοκινήτου η Tesla πιάνει τις 1.000.000 μονάδες. Έκτοτε όμως η παραγωγή εκτοξεύεται και η εταιρεία σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.
Συγκεκριμένα το 2ο εκατομμύριο ήρθε μετά από 18 μήνες, το 3ο εκατομμύριο μετά 11 μήνες, ενώ το 4ο εκατομμύριο μετά από 7 μήνες! Αναμενόμενα αυτές οι επιδόσεις έχουν κάνει την Tesla την παγκόσμια ηγέτιδα στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων ενώ επόμενος στόχος είναι το 6ο εκατομμύριο να έρθει νωρίς μέσα στο 2024.
Οι παραπάνω αριθμοί εξηγούν εν μέρει πως κατάφερε το Model Y να είναι το πρώτο αυτοκίνητο σε πωλήσεις στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Αυτή τη στιγμή η Tesla έχει τέσσερα εργοστάσια σε όλο τον κόσμο: δύο στην Αμερική, ένα στο Βερολίνο και ένα στη Σαγκάη, με το τελευταίο να είναι το πιο παραγωγικό.
Η συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής επιτρέπει στην Tesla να εφαρμόζει μια άκρως δελεαστική τιμολόγηση σε σχέση με τους μεγάλους ανταγωνιστές της αφού η Κίνα είναι μια χώρα με φθηνό εργατικό δυναμικό. Επίσης, στην Κίνα η Tesla αποκομίζει μεγάλο όφελος από τις πωλήσεις καθώς η μεσαία τάξη, η οποία επιλέγει όλο και περισσότερο τα μοντέλα της, αυξάνεται συνεχώς.