auto-moto

To νέο Toyota C-HR 1,8 Hybrid καλπάζει στην άσφαλτο με 140 άλογα, αλλά είναι και οικονομικό στην κατανάλωση

To νέο Toyota C-HR 1,8 Hybrid καλπάζει στην άσφαλτο. Το νέο μοντέλο της Toyota κρύβει κάτω από το καπό του 140 άλογα.

Η υβριδική έκδοση του Toyota C-HR 1,8 Hybrid τρέχει με 140 άλογα λόγω του κινητήρα των 1.800 κ.εκ., το οποίο σημαίνει πως απαλλάσσεται από τα φορολογικά βάρη του δίλιτρου C-HR.

Η αξιοπιστία του ονόματος Toyota, η εξαιρετική εγγύηση 6 ετών για τα μηχανολογικά μέρη και 11 για την υβριδική μπαταρία και το καλό after sales είναι κάποιοι από τους λόγους της πετυχημένης πορείας του.

Σε πραγματικές συνθήκες καίει μόλις 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη η κατανάλωση είναι 3,6 λτ./100 χλμ..

Η αξιοπιστία του ονόματος Toyota, η εξαιρετική εγγύηση 6 ετών για τα μηχανολογικά μέρη και 11 για την υβριδική μπαταρία και το καλό after sales είναι κάποιοι από τους λόγους της πετυχημένης πορείας του, ωστόσο τη διαφορά κάνει η οικονομία καυσίμου.

Μία από τις αιτίες της πολύ χαμηλής κατανάλωσης είναι και τα διάφορα σχεδιαστικά τρικ που συντέλεσαν στην βελτίωση της αεροδυναμικής, το οποίο στην πράξη σημαίνει χαμηλότερη κατανάλωση.

Το Toyota C-HR συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το προηγούμενο, έχοντας περίπου τις ίδιες διαστάσεις και υιοθετεί πολλά από τα στοιχεία που είχε το νέο Prologue concept, όπως τα λεπτά και φουτουριστικά φώτα και η πιο επιβλητική γρίλια. Επίσης, για πρώτη φορά σε ένα Toyota οι χειρολαβές είναι «χωνευτές» σε όλες τις πόρτες και εξέχουν αυτόματα όταν χρειάζεται.

Οι τιμές για την πληρέστατη βασική έκδοση C-ULT των 140 ίππων ξεκινούν από 29.300 ευρώ, πάντα με 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και 11 χρόνια για τη μπαταρία.

Από τη βασική έκδοση το C-HR έρχεται με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και 8άρα οθόνη αφής, με σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας.

Παράλληλα το SUV της Toyota εξοπλίζεται με το προηγμένο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης Toyota Safety Sense 3+, με λειτουργία όπως «Acceleration Suppresion» που επιβραδύνει το αυτοκίνητο αν πατήσεις απότομα γκάζι και μπροστά υπάρχει όχημα προκειμένου να υπάρχει μια πιο ομαλή οδήγηση, ή το σύστημα Proactive Driving Assist (PDA) που επίσης ενισχύει την ανάκτηση ενέργειας ανάλογα με την κίνηση του μπροστινού οχήματος. πόρτα και έρχεται άλλο όχημα.

To νέο Toyota C-HR 1,8 Hybrid καλπάζει στην άσφαλτο με 140 άλογα, αλλά είναι και οικονομικό στην κατανάλωση
σχολίασε

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

To Top