H Ελληνίδα “μούσα” της Ferrari

4 Νοεμβρίου, 2023 21:55 ,
<!-- wp:more --> <!--more--> <!-- /wp:more --> <!-- wp:tadv/classic-paragraph --> <p>Την πρώτη της δημόσια εμφάνισή έκανε η <a href="https://oknews.gr/tag/selin-ntion/">Σελίν Ντιόν</a>, έπειτα από 3,5 χρόνια, σε αγώνα χόκεϊ στην T-Mobile Arena, μεταξύ των Vegas Golden Knights και της ομάδας της πατρίδας της, των Montreal Canadiens. Παράλληλα, συνεχίζει να παλεύει με το σύνδρομο του δυσκίνητου ανθρώπου.</p> <p>Η Σελίν Ντιόν πάσχει από μια σπάνια αυτοάνοση πάθηση, η οποία προκαλεί επώδυνους μυϊκούς σπασμούς, «κλειδώνοντας» την κίνηση.</p> <p>Η αντιπρόεδρος επικοινωνίας του Μόντρεαλ για το χόκεϊ, Chantal Machabee, «ανέβασε» στα social media φωτογραφία με τη Σελίν Ντιόν, γράφοντας: «Μια υπέροχη επίσκεψη στο παιχνίδι μας στο Λας Βέγκας χθες. Σε ευχαριστούμε Σελίν Ντιόν για τη γενναιοδωρία σου. Όλη η ομάδα ήταν πολύ χαρούμενη που γνώρισε εσένα και την οικογένειά σου».</p> <p>Το TMZ ανήρτησε βίντεο με την τραγουδίστρια να δείχνει ευδιάθετη με όσους βρίσκονταν εκεί.</p> <p>https://twitter.com/TMZ/status/1719715721083809881</p> <!-- /wp:tadv/classic-paragraph -->

Μια ελληνίδα, η 20χρονη Ανθή Φακιδάρη ανακηρύχθηκε «μούσα» της παγκόσμιας καμπάνιας της Ferrari για τη σεζόν 2023-2024.

Είναι γνωστό ότι η Ferrari έχει απλώσει τα «πλοκάμια» της πέρα από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της αυτοκίνησης. Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει υπό τη σκέπη της τη Ferrari Style, η οποία είναι ένας από τους πλέον διάσημους οίκους μόδας, συμμετέχοντας σε κάθε σημαντική εβδομάδα μόδας στον κόσμο.

Πίσω από την πιο πρόσφατη συλλογή της εταιρείας βρίσκεται μια Ελληνίδα, η Ανθή Φακιδάρη. Η 20χρονη καλλονή ανακηρύχθηκε «μούσα» της παγκόσμιας καμπάνιας της Ferrari για τη σεζόν 2023-2024, προσθέτοντας ακόμη ένα σημαντικό επίτευγμα στο ήδη εκτενές και πλούσιο βιογραφικό της.

Μάλιστα, ήταν εκείνη που «άνοιξε» το show της Ferrari στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνο στην Ιταλία τον περασμένο Σεπτέμβριο, αφήνοντας πίσω της μοντέλα όπως η Irina Shayk. Μέσα σε μόλις ένα καλοκαίρι, η Ελληνίδα κατάφερε να περπατήσει για δύο εμβληματικά ονόματα του χώρου της μόδας.

Το πρόσωπό της πρωταγωνιστεί όχι μόνο στις πασαρέλες των Ιταλών, αλλά και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα, αφού κάθε κομμάτι είναι κομμένο και ραμμένο για την ίδια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *