Με κομμένη την ανάσα παρακολουθεί όλη η Ελλάδα τις εξελίξεις με τη δολοφονία του 15χρονου το βράδυ της Τετάρτης στην Καλλιθέα.
O 17χρονος που κατηγορείται για τον θανάσιμο τραυματισμό του 15χρονου έδωσε τη δική του εκδοχή στους αστυνομικούς για τα όσα συνέβησαν πριν από τρία 24ωρα στην περιοχή των νοτίων προαστίων του λεκανοπεδίου.
Ο ανήλικος περιέγραψε συμπλοκή και καταδίωξη στην περιοχή, υποστηρίζοντας ότι βρέθηκε αντιμέτωπος με ομάδα ατόμων που φορούσαν φανέλες ομάδας.
Σύμφωνα με την κατάθεσή του, περίπου 15 έως 20 άτομα πλησίασαν την παρέα του στην περιοχή του ποταμού, αναζητώντας νεαρό που θεωρούσαν οπαδό αντίπαλης ομάδας. Όπως υποστήριξε, ακολούθησε ένταση και κυνηγητό προς την οδό Μεγαλουπόλεως.
Ο 17χρονος ανέφερε ότι δύο άτομα τον καταδίωξαν, εκ των οποίων ο ένας κρατούσε γκλομπ. Όπως είπε, έπεσε στο έδαφος έπειτα από τρικλοποδιά και δέχθηκε χτυπήματα στο πόδι και στο χέρι, φωνάζοντας ότι δεν είχε σχέση με οπαδικά επεισόδια.
Στην κατάθεσή του υποστήριξε ακόμη ότι το μαχαίρι βρέθηκε στα χέρια του κατά τη διάρκεια της συμπλοκής και ότι το κράτησε για να προστατευθεί. Ανέφερε ότι άπλωσε το χέρι του με σκοπό να φοβίσει τον 15χρονο και όχι να τον τραυματίσει, με αποτέλεσμα να επέλθει ο τραυματισμός.
Όπως περιέγραψε, όταν είδε το θύμα αιμόφυρτο πανικοβλήθηκε και απομακρύνθηκε από το σημείο, ενώ στη συνέχεια πέταξε το μαχαίρι σε κάδο απορριμμάτων.
Ο ίδιος δήλωσε ότι αργότερα ενημερώθηκε μέσω του TikTok πως υπήρχε βαριά τραυματισμένο άτομο και τότε κατάλαβε ότι επρόκειτο για το περιστατικό στο οποίο είχε εμπλακεί.
Το επόμενο πρωί, όπως ανέφερε, η μητέρα του τον ενημέρωσε ότι αστυνομικοί βρίσκονταν έξω από το σπίτι τους αναζητώντας τον, καθώς είχε γίνει γνωστό ότι υπήρχε νεκρός. Τότε, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, εξήγησε στη μητέρα του όσα είχαν συμβεί και στη συνέχεια παραδόθηκε στις Αρχές.
Η Αστυνομία συνεχίζει την έρευνα για τις ακριβείς συνθήκες της υπόθεσης, εξετάζοντας όλα τα στοιχεία και τις καταθέσεις που έχουν συλλεχθεί.
Επιμέλεια: Συντακτική Ομάδα






