Την επέτειο των τριών ετών από την έναρξη του καινοτόμου προγράμματος «Οίκοθεν», το οποίο προσφέρει νοσοκομειακές ογκολογικές θεραπείες στο σπίτι των ασθενών, γιόρτασε στο Γενικό Ογκολογικό Νοσοκομείο «Ο Άγιος Σάββας» ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης.
Με ανάρτησή του, ο υπουργός εξέφρασε την περηφάνια του για τις μεταρρυθμίσεις που υλοποιούνται στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, τονίζοντας ότι πράγματα που πριν από λίγα χρόνια έμοιαζαν αδιανόητα, σήμερα αποτελούν καθημερινή πραγματικότητα.
Όπως εξήγησε ο κ. Γεωργιάδης, το «Οίκοθεν» ξεκίνησε ως ιδέα του ιατρού κ. Νικολάου και της τότε διοικήτριας του νοσοκομείου και νυν διοικήτριας της 1ης ΥΠΕ, Όλγας Μπαλαούρα.
Αν και αρχικά φαινόταν αδύνατο να εφαρμοστεί, το πλαίσιο ορίστηκε θεσμικά με υπουργική απόφαση των Θάνου Πλεύρη και Μίνας Γκάγκα, ξεκινώντας τη λειτουργία του τον Ιούνιο του 2023.
Με την ανάληψη των καθηκόντων του στις αρχές του 2024, ο Άδωνις Γεωργιάδης υιοθέτησε και επέκτεινε το πρόγραμμα τόσο σε άλλα μεγάλα ογκολογικά νοσοκομεία της χώρας (Μεταξά, Θεαγένειο, Π.Γ.Ν. Αλεξανδρούπολης κ.α.), όσο και σε άλλες σοβαρές χρόνιες παθήσεις, όπως η πολλαπλή σκλήρυνση.
Παράλληλα, το πρόγραμμα εντάχθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης, ενώ πρόσφατα παρουσιάστηκε και μια ειδική ψηφιακή πλατφόρμα, μέσω της οποίας γιατροί και ασθενείς μπορούν να αξιολογούν την υπηρεσία.
Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης είναι εντυπωσιακά, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε ο υπουργός, το ποσοστό ικανοποίησης των συμμετεχόντων ασθενών αγγίζει το απόλυτο 100%, αποδεικνύοντας τη μέγιστη ανακούφιση που προσφέρει η νοσηλεία στο οικείο περιβάλλον του σπιτιού τους.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη:
“Χθες στο Γενικό Ογκολογικό Νοσοκομείο «Ο Άγιος Σάββας» εορτάσαμε την επέτειο των τριών ετών από την έναρξη του «Οίκοθεν». Το «Οίκοθεν» ξεκίνησε από μία όμορφη ιδέα του ιατρού κ. Νικολάου και της τότε διοικήτριας του Νοσοκομείου και νυν διοικήτριας της 1ης ΥΠΕ κας Μπαλαούρα για να προσφέρουν νοσοκομειακές θεραπείες σε χρονίους ογκολογικούς ασθενείς στο σπίτι τους. Αρχικά φαινόταν αδύνατον και όμως μετά από Υ/Α του @thanosplevris και της κας Μίνας Γκάγκα που όρισαν το πλαίσιο ξεκίνησε δειλά τον Ιούνιο του 2023. Όταν ήρθα στο Υπουργείο Υγείας στις αρχές του 2024 και με ενημέρωσαν αποφάσισα να το υιοθετήσω και έκτοτε το επεκτείναμε και σε άλλα Ογκολογικά Νοσοκομεία (Μεταξά, Θεαγένειο, Π.Γ.Ν.Α κλπ) και στη συνέχεια το εντάξαμε στο ΝΟΣΠΙ στο ΤαΑ και το εξελίξαμε και για διάφορες άλλες ασθένειες (πολλαπλή σκλήρυνση κατά πλάκας κλπ). Πρόσφατα παρουσιάσαμε και την ειδική πλατφόρμα για να μετράμε όλη αυτή την υπηρεσία και οι γιατροί αλλά και οι ίδιοι οι ασθενείς. Στα ερωτήματα που δίνουμε οι ασθενείς που συμμετέχουν, το ποσοστό ικανοποίησης τους είναι στο 100%. Αυτά που πλέον γίνονται στο ΕΣΥ πριν από λίγα χρόνια δεν θα τα φανταζόμασταν καν. Είμαι υπερήφανος για το ΕΣΥ.”
Χθες στο Γενικό Ογκολογικό Νοσοκομείο «Ο Άγιος Σάββας» εορτάσαμε την επέτειο των τριών ετών από την έναρξη του «Οίκοθεν». Το «Οίκοθεν» ξεκίνησε από μία όμορφη ιδέα του ιατρού κ. Νικολάου και της τότε διοικήτριας του Νοσοκομείου και νυν διοικήτριας της 1ης ΥΠΕ κας Μπαλαούρα για να… pic.twitter.com/fBytymJG4y
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) June 23, 2026
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα





