Αδ. Γεωργιάδης: Εγκαινίασε το νέο κέντρο καινοτομίας της ΒΙΑΝΕΞ στην Αχαΐα

23 Ιουνίου, 2026 19:00

Στην Αχαΐα βρέθηκε σήμερα ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, προκειμένου να εγκαινιάσει το νέο πρότυπο κέντρο έρευνας και καινοτομίας της κορυφαίας ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας «ΒΙΑΝΕΞ».

Ο υπουργός, συνδέοντας την επίσκεψή του με τη σημειολογία της ημέρας, καθώς συμπίπτει με την επέτειο θανάτου του Ανδρέα Παπανδρέου, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη σημαντική αυτή επένδυση που ενισχύει την εγχώρια παραγωγή και την επιστημονική εξειδίκευση στην περιφέρεια.

Παράλληλα, ο κ. Γεωργιάδης ευχαρίστησε δημόσια τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ομίλου ΒΙΑΝΕΞ, Δημήτρη Γιαννακόπουλο, καθώς και τον Αντιπρόεδρο Κωνσταντίνο Παναγούλια για τις αναφορές τους στο πρόσωπό του και στις μεταρρυθμιστικές πρωτοβουλίες του υπουργείου, οι οποίες λειτούργησαν ως καταλύτης για την υλοποίηση αυτού του μεγάλου αναπτυξιακού σχεδίου.

Στέλνοντας ένα ξεκάθαρο πολιτικό μήνυμα προς τους επικριτές του, ο Υπουργός Υγείας δήλωσε υπερήφανος για τα χειροπιαστά αποτελέσματα του κυβερνητικού έργου, υπογραμμίζοντας ότι παρά τη μόνιμη «γκρίνια» της αντιπολίτευσης, η πορεία προς τη δημιουργία του καλύτερου και πιο σύγχρονου ΕΣΥ όλων των εποχών συνεχίζεται χωρίς παρεκκλίσεις.

Αναλυτικά η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη:

“Σήμερα ανήμερα της επετείου του θανάτου του Ανδρέα Παπανδρέου βρέθηκα στην πατρίδα του την Αχαΐα για να εγκαινιάσω το νέο κέντρο έρευνας και καινοτομίας της σπουδαία Ελληνικής Φαρμακοβιομηχανίας «ΒΙΑΝΕΞ». Ευχαριστώ και τον κ. Δημήτρη Γιαννακοπούλο και τον κ. Κων/νο Παναγούλια για τα εξαιρετικά λόγια που είπαν για μένα και τις πρωτοβουλίες μου, που τους οδήγησαν στο να πραγματοποιήσουν αυτή την μεγάλη επένδυση. Αισθάνομαι υπερήφανος όταν βλέπω τα θετικά αποτελέσματα της πολιτικής μας. Οσο και αν κάποιοι γκρινιάζουν εμείς προχωράμε για το καλύτερο ΕΣΥ όλων των εποχών”

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *