Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, εκεί που όλα δείχνουν ήρεμα, ξαφνικά αρχίζει να ρίχνει κεραυνούς και να εξαπολύσει απειλές προς πάσα κατεύθυνση και αυτό έκανε και πάλι.
Ο Αμερικανός πρόεδρος έβαλε και πάλι το Ιράν (για άλλη μια φορά) στο στόχαστρο, αλλά έριξε μπηχτές και για κάποιες χώρες μέλη του ΝΑΤΟ που θεωρεί ότι δεν τον βοήθησαν όσο έπρεπε στον πόλεμο στη Μέση Ανατολή.
Ο Ντόναλντ Τραμπ απείλησε το Ιράν ότι θα κάνει ό,τι πρέπει αν δεν τηρηθεί η συμφωνία με τις ΗΠΑ, ενώ απείλησε και χώρες μέλη του ΝΑΤΟ τονίζοντας ότι δεν θα τις βοηθήσει μετά την στάση τους στον πόλεμο στην Μέση Ανατολή.
«Θα κάνω ό,τι πρέπει να κάνω» εάν το Ιράν δεν τηρήσει τη συμφωνία με τις ΗΠΑ, δήλωσε τη Δευτέρα ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ.
«Εάν το Ιράν δεν τηρήσει τη συμφωνία ή εάν (σ.σ. οι Ιρανοί) δεν συμπεριφέρονται σωστά, θα κάνω ό,τι πρέπει να κάνω», είπε ο Τραμπ σε δημοσιογράφους.
Όσο το Ιράν μας σέβεται, δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα, συμπλήρωσε ο πρόεδρος των ΗΠΑ, εκφράζοντας παράλληλα την ικανοποίησή του για το άνοιγμα των Στενών του Ορμούζ.
«Δεν μας υποστήριξαν απέναντι στο Ιράν»
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ απείλησε και τα κράτη μέλη του NATO ότι δεν θα τα βοηθήσει αν το ζητήσουν, αιτιολογώντας τη θέση αυτή επειδή δεν υποστήριξαν τη στρατιωτική επιχείρηση που διέταξε εναντίον του Ιράν.
«Δαπανήσαμε όλα αυτά τα χρήματα. Και μετά, όταν ίσως θέλαμε βοήθεια για κάτι μικρό (…) είπαν ‘όχι, θα προτιμούσαμε να μη βοηθήσουμε’», είπε ο ρεπουμπλικάνος στον Τύπο στο Οβάλ γραφείο.
«Ήταν ηλίθιο το ότι το είπαν αυτό, διότι θα μπορούσαμε επίσης να το πούμε αυτό, και μπορεί να το πούμε», πρόσθεσε.
Ο Ντόναλντ Τραμπ αναμένεται να συμμετάσχει στην επόμενη σύνοδο των 32 κρατών μελών του οργανισμού του συμφώνου του βόρειου Ατλαντικού, στην Τουρκία τον Ιούλιο.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα






