auto-moto

Porsche 911 GT3: Το νέο σφαιράτο και πανάκριβο μοντέλο της εταιρείας έκανε ντεμπούτο με το γκάζι ως το τέρμα – Με 510 άλογα και τελική τα 313 χιλιόμετρα

Είναι εντυπωσιακή, επιβλητική, πάει…. σφαίρα και φυσικά κοστίζει πανάκριβα. Η Porsche 911 GT3 τι νέο σφαιράτο και πανάκριβο μοντέλο της εταιρείας έκανε ντεμπούτο ντεμπούτο στα 25α γενέθλια του μοντέλου και έκλεψε την παράσταση.

Η νέα Porsche 911 GT3 διαθέτει ακόμα τον κλασικό ατμοσφαιρικό 6κύλινδρο boxer κινητήρα 4,0 λίτρων του προηγούμενου μοντέλου, ο οποίος ωστόσο έχει αναβαθμιστεί.

Λειτουργώντας έως τις 9.000 σ.α.λ. ο boxer κινητήρας προσφέρει 510 άλογα και 450 Nm ροπής, ενώ παράλληλά συνεργάζεται είτε με ένα τυπικό χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με ένα αυτόματο PDK κιβώτιο 7 σχέσεων. Η 911 GT3 επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα με PDK, ενώ έχει τελική ταχύτητα 311 χλμ./ώρα. Με το χειροκίνητο κιβώτιο το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται στα 3,9 δευτερόλεπτα και η τελική αυξάνεται στα 313 χλμ./ώρα.

Η Porsche έκανε την 911 GT3 και πιο αεροδυναμική. Η ανάρτηση φτιάχτηκε με βάση τη γνώση από την ισχυρότερη GT3 RS. Ορισμένοι από τους συνδέσμους της ανάρτησης έχουν αεροδυναμικό σχήμα, βελτιώνοντας την κάθετη δύναμη στο μπροστινό μέρος όσο και την ψύξη των φρένων. Εξωτερικά, οι νέοι προβολείς της 911 επέτρεψαν επίσης ευρύτερες αεροδυναμικές εισόδους αέρα στο μπροστινό μέρος. Για να εξισορροπήσει την αυξημένη μπροστινή κάθετη δύναμη, η Porsche τροποποίησε τον διαχύτη στο πίσω μέρος, το καπάκι του καλύμματος του κινητήρα και τις πίσω εισόδους αέρα.

Η νέα Porsche 911 GT3  έχει νέα ελαστικά, διαστάσεων 255/35ZR20 μπροστά και 315/30ZR21 πίσω, ενώ οι νέοι τροχοί κόβουν επίσης 1,5 κιλά από το συνολικό βάρος του μοντέλου. Παρών είναι και το πακέτο Weissach που διατίθεται στα μοντέλα RS της Porsche και προσθέτει ανθρακονημάτινα στοιχεία (οροφή, αντιστρεπτικές ράβδοι, βραχίονες της πίσω ανάρτησης και άλλα).

Επίσης, η Porsche λανσάρει και το GT3 Touring Package ταυτόχρονα με τη στάνταρ έκδοση, που δίνει στο μοντέλο μία πιο διακριτική εμφάνιση, αφαιρώντας τη μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος. Υπάρχει και το πακέτο Leichtbau, το οποίο λαμβάνει τα εξαρτήματα της ανάρτησης από ανθρακονήματα από το Weissach Package συν ζάντες μαγνησίου, που μειώνουν ακόμα περισσότερο το βάρος και συγκεκριμένα κατά 9 κιλά. Κάνοντας, τη σούμα η Porsche λέει πως στην πιο ελαφριά διαμόρφωση, η νέα 911 GT3 ζυγίζει μόλις 1.420 κιλά.

Στο εσωτερικό η 911 GT3 διατηρεί έναν διακόπτη για την ενεργοποίηση του κινητήρα αντί για ένα μπουτόν. Από κει και πέρα, υπάρχουν ανασχεδιασμένα bucket καθίσματα από ίνες άνθρακα με αναδιπλούμενες πλάτες και προαιρετική θέρμανση. Στην GT3 Touring, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν πίσω καθίσματα για πρώτη φορά! Από 319.460 ευρώ στην Ελλάδα

Η ανανεωμένη Porsche 911 GT3 και Porsche 911 GT3 με πακέτο Touring μπορούν να παραγγελθούν από το τέλος του χρόνου. Το κόστος απόκτησης στην αγορά της Ελλάδας ξεκινά από 319.460 ευρώ

Porsche 911 GT3: Το νέο σφαιράτο και πανάκριβο μοντέλο της εταιρείας έκανε ντεμπούτο με το γκάζι ως το τέρμα – Με 510 άλογα και τελική τα 313 χιλιόμετρα
σχολίασε

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

To Top