Πυροσβεστικό ελικόπτερο έπεσε πριν λίγο στο Μέτσοβο.
Οι πληροφορίες ανέφεραν ότι το πλήρωμα του ελικοπτέρου είναι σώο. Μάλιστα ο πιλότος και ο συγκυβερνήτης κολύμπησαν στη λίμνη μετά την πτώση και βγήκαν στη στεριά.
Το ελικόπτερο κατευθυνόταν στη λίμνη Αώου προκειμένου να πάρει νερό.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της πυροσβεστικής:
Κατά την επιχείρηση αεροπυρόσβεσης, στη θέση «Αβγό» στα Γρεβενά ένα (1) ελικόπτερο τύπου BELL μισθωμένο από το Πυροσβεστικό Σώμα, με πλήρωμα δύο (2) ατόμων, εκ των οποίων ένας (1) ημεδαπός και ένας (1) αλλοδαπός ο οποίος λειτουργούσε ως σύνδεσμος, κατέπεσε στην τεχνητή λίμνη Αώου στα Γρεβενά Ιωαννίνων.
Το ελικόπτερο απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Διασώθηκαν και τα δύο (2) μέλη του πληρώματος.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα






