Στο ΑΤ Συντάγματος ο πρωθυπουργός, πήγε για έκδοση νέας ταυτότητας

Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος προσήλθε, ο πρωί της Τετάρτης, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προκειμένου να προχωρήσει στη διαδικασία έκδοσης του νέου δελτίου ταυτότητας.

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *